משלוחים ברעננה בשבת

יום שבת, רעננה, מגיעים אליכם אורחים בלתי צפויים ואתם רוצים להעמיד עבורם את הארוחה הכי טובה שאתם יכולים, אבל אין לכם לא מצרכים, לא חשק ולא זמן לבשל בעצמכם? אין שום בעיה. באזור רעננה תוכלו למצוא פתרון מצוין בצורת מסעדה המבצעת משלוחים רעננה שבת וזה אפילו לא יעלה לכם יותר מאשר ביום חול. 


מה אתם יכולים להזמין? 

ובכן, אתם יכולים להזמין כל מנה שמוצעת בתפריט המשלוחים, וברעננה תוכלו למצוא כמה וכמה מסעדות עם תפריטים שונים, הפעילות גם ביום שבת ומציעות תפריט רגיל לחלוטין. אבל השאלה היא לא מה אתם יכולים להזמין, אלא מה נכון לכם להזמין. אם אתם אכן מזמינים ארוחה לכבוד אורחים שמגיעים, אתם רוצים להתייעץ איתם לפני כן, לבדוק איתם עד כמה הם רעבים, מה בא להם לאכול והאם יש מגבלות כלשהן שאתם צריכים לדעת עליהן (למשל המקרה של אורח צמחוני או טבעוני). אם אתם פשוט רוצים להזמין מנה טובה עבורכם, אתם כבר יודעים עד כמה אתם רעבים ומה בא לכם לאכול, וכעת נותר לכם רק למצוא את המסעדה שאתם אוהבים את האוכל שלה. 


לא חייבים לצאת, אפשר להזמין לבית 

הנושא של משלוחי אוכל ממסעדות ובכלל זה גם משלוחים רעננה שבת הוא נושא שתפס תאוצה רבה בחודשים האחרונים עם פרוץ הקורונה. אנשים רבים חוששים באמת לצאת מהבית כדי להימנע מהאפשרות של הידבקות בנגיף שיכול להיות מסוכן למדי עבור אנשים רבים. במקרה כזה, גם אם אתם מאוד רוצים לצאת ולהתאוורר, תוכלו לעשות זאת בטיול באוויר הפתוח, אבל על חוויית האוכל של מסעדה טובה אתם לחלוטין לא צריכים לוותר. רעננה היא עיר חילונית לחלוטין ובמתחמי הבילוי שלה תוכלו למצוא לא מעט מסעדות ששעריהן פתוחות לרווחה וגם מציעות משלוחים מגוונים בכל שעה לאורך השבת. במרבית המקרים ואם מדובר במסעדה רצינית ואיכותית, גם לא תצטרכו לשלם יותר רק בגלל שזה קורה בשבת. 

מסעדת Joya, מסעדה איטלקית מובחרת, מציעה לכם שירות משלוחים רעננה שבת, במסגרתו תוכלו להזמין מגוון רחב של מנות לכל כמות של מוזמנים. מרקים, דגים, בשרים, לזניות, פסטות, סלטים, ניוקי, רביולי, טורטליני, מגוון ענק של קינוחים, לחמים טריים ישר מהטאבון וכמובן שתייה כיד המלך – את כל זה תוכלו להזמין ולקבל במשלוח ישיר עד פתח הבית שלכם, ובמהירות. את התפריט המלא שלנו תוכלו למצוא באתר של Joya ואת המשלוח תוכלו להזמין ממש עכשיו דרך האתר או בטלפון 077-9800536.

להזמנת משלוח בחרו סניף

*** להזמנת משלוח מסניף רעננה כנסו לאפליקציה של וולט