מסעדות לא כשרות

אם יש מדינה שבה יש לכם לגיטימיות מלאה לשמור על כשרות, אין ספק שתהיה זו מדינת היהודים, ישראל. יחד עם זאת, באותה המדינה ממש, יש לכם גם את מלוא הלגיטימציה ליהנות מעולם הקולינריה שיושב מחוץ למתחמי הכשרות ואין כל ספק שהעולם הזה הוא גדול לאין שיעור מהעולם הכשר. כדי ליהנות ממטבחים מובילים מכל רחבי העולם, כדי ליהנות מטעמים שטרם טעמתם וכדי לגלות את האושר שבאוכל, אתם רוצים למצוא מסעדות לא כשרות ולא רק בגלל שהן פתוחות בשבת, אלא בגלל שהתפריט עצמו הוא לא כשר. 

 

למה דווקא לא כשר? 

ובכן, כשרות הוא עניין מאוד מגביל, הרבה יותר מגביל ממה שאנו חווים במטבח הביתי שלנו. קל מאוד למשל, להימנע מאכילת מנת בשר טבולה בקערת חלב או גבינה, אבל קשה יותר להתעלם מהטעמים המשכרים של סטייק צלוי בחמאה. מסעדות לא כשרות במרכז אינן יכולות להקפיד כמעט על אף פעולה כשרה במטבח שלהן, אפילו לא לצלות את הבשר בצורה שהיא כשרה. הכשרות מונעת מאיתנו לחוות טעמים שקיימים סביבנו בכל העולם וכדי ליהנות מהטעמים האלה, יהיה עליכם למצוא מסעדות לא כשרות בהרצליה או בכל עיר אחרת בה תבחרו לסעוד. למרבה הצער, לא יהיה פשוט למצוא מסעדות כאלה ולא בגלל שאין מי שרוצה להקים ולנהל אותן, אלא בגלל שבמדינת היהודים, לא תמיד יש מי שרוצה לשבת בהן.

 

ובכל זאת, כשרות הוא לא עניין קולינרי

אחרי שאמרנו את כל מה שאמרנו, כשרות הוא לא פרמטר קולינרי ולא על פיו מודדים את איכות המסעדה. ישנן מסעדות כשרות שיודעות להציע קסמים של ממש במסגרת התפריט הכשר. מן הצד השני, מסעדות לא כשרות בשרון או באזור המרכז בכלל, יודעות לעשות את זה הרבה יותר קל, הרבה יותר עשיר והרבה יותר מגוון, מעצם החופש שיש להן בעבודה עם חומרי הגלם. במילים אחרות, אתם לא צריכים לחפש מסעדות לא כשרות כדי להיות בטוחים שתיהנו במסעדה, אבל אם אתם מלכתחילה לא שומרים על כשרות או ששמירה על כשרות מבחינתכם זה עניין לבית בלבד, כדאי לחפש כמה מסעדות לא כשרות במרכז, בהן תוכלו כנראה ליהנות מכמה מהחוויות הקולינריות היותר טובות של חייכם. 

דווקא באזור המרכז והשרון תוכלו למצוא את הריכוז הגבוה ביותר של מסעדות לא כשרות ואם אתם מגיעים מאזורים אחרים בארץ, אתם בהחלט רוצים לשקול חיפוש של מסעדות לא כשרות בהרצליה או מסעדות לא כשרות בשרון, כדי למצות את זמן הביקור שלכם במרכז בצורה הטובה ביותר. 

רשת מסעדות ג'ויה מביאה לכם את המטבח האיטלקי על כל הצבעוניות וההיסטוריה שלו – אוכל טוסקני, נורמנדי ולומברדי, מהדרום והצפון על בסיס הסגנון הים התיכוני או הנורדי הצפוני ועם כל חומרי הגלם, שבסופו של דבר גם מתערבבים יחד ליצירת מנות סופר מיוחדות. באזור המרכז והשרון תוכלו למצוא כמה וכמה מסעדות לא כשרות של רשת ג'ויה, בהן תוכלו להבטיח לעצמכם חוויה קולינרית עם ים של טעמים וללא גבולות. להזמנות אונליין, הזמנת מקום או כל שאלה אחרת, פנו אלינו עוד היום באמצעות טופס יצירת הקשר פה באתר ונשמח לעמוד לרשותכם.

להזמנת משלוח בחרו סניף

*** להזמנת משלוח מסניף רעננה כנסו לאפליקציה של וולט